Virtuelle konferencer

Få hjælp til virtuelle konferencer

Virtuelle konferencer er en god mulighed for at samle mennesker (på afstand) om en fælles event, være klimabevidst, samt skabe en moderne konference, der ikke går på kompromis med deltagernes engagement og fællesskabsfølelse.

Ved at afholde et interaktivt arrangement kan I tiltrække langt flere deltagere fra ind- og udland uden meromkostninger og måske vigtigst af alt – I kan stadig gennemføre planerne for jeres arrangement trods covid-19. Bedst af alt kan den platform vi benytter sørge for at deltagerne kan se hinanden i chats og virtuelle grupperum.

 

Impact Group kan hjælpe jer med forskellige digitale løsninger f.eks.:

Vores virtuelle platform kan designes til jeres arrangement, så det giver den bedste digitale oplevelse for alle. Vi kan skabe en online konference i et virtuelt univers med registrering, netværksområde, informationsskranke, udstiller- og partnerstande, scener og workshop ”rum”. Her kan alle deltagere, talere og andre gæster se hinanden, chatte, debattere, stemme og netværke på kryds og tværs.

Der er flere måder at bruge vores virtuelle platform på. det kan bl.a. være:

Fuld online konference, hvor alle deltagere interagere online via deres computer, og hvor den digitale konference transmitteres fra et studie. I studiet kan der være en konferencier samt udvalgte talere, oplægsholdere og debatdeltagere.

Hybrid konference, hvor få deltagere møder op fysisk som publikum, og langt størstedelen interagere online via deres computer. Dette kan skabe en mere livlig stemning fra scenen. Alle restriktioner i forhold til covid-19 vil selvfølgelig blive overholdt.

Om I vælger en 100 % online konference, en hybrid konference, eller måske en 3. model, så er vi klar til at skabe en god oplevelse i studiet og i særdeleshed hos den enkle deltager bag skærmen.

Det gør vi ved at planlægge et program og indhold, der er særligt velegnet til at engagere deltagerne via et virtuelt univers med korte indlæg, chatrooms, online workshops, forproducerede indslag, livestreaming fra forskellige lokationer, udsendelse af konferencepakker m.v.

Vores service ved konferencer inkluderer:

R

Projektstyring, programplanlægning, eventtidsplan og manuskripter

R

Koordinering af AV-teknik og udstyr

R

Adgang til professionelt studie med etableret udstyr

R

Livestreaming (også fra flere lokationer)

R

Webcast (eller) web-TV

R

Forproducerede videoindslag

R

Konferencehjemmeside med program, registrering, betaling, chatrooms, workshoprum og streamingkanaler

R

Kommunikation og guides til oplægsholdere og deltagere

R

Små underholdende indslag f.eks. musikalsk indslag eller 3 små øvelser med en fysioterapeut til computerkroppen

R

Udsendelse af goodieboxes f.eks. ”alt godt til konferencen”

R

Booking af konferencier, oplægsholdere

R

Transport og hotelbooking

R

Forhandle priser og kontrakter

R

Budgetstyring

R

Tema og designudvikling – den grafiske røde tråd

Alt inden for konferencer

Der er mange måder hvorpå en konference kan sættes sammen. Her ses nogle af de former for sammensætninger vi har erfaret.
Dog sætter fantasien ingen grænser, så kontakt os, hvis I er interesseret i et mix.

Impact Group kan hjælpe jer med forskellige digitale løsninger f.eks.:

  • Vores virtuelle platform kan designes til jeres arrangement, så det giver den bedste digitale oplevelse for alle. Vi kan skabe en online konference i et virtuelt univers med registrering, netværksområde, informationsskranke, udstiller- og partnerstande, scener og workshop ”rum”. Her kan alle deltagere, talere og andre gæster se hinanden, chatte, debattere, stemme og netværke på kryds og tværs.

Der er flere måder at bruge vores virtuelle platform på. det kan bl.a. være:

  • Fuld online konference, hvor alle deltagere interagere online via deres computer, og hvor den digitale konference transmitteres fra et studie. I studiet kan der være en konferencier samt udvalgte talere, oplægsholdere og debatdeltagere.
  • Hybrid konference, hvor få deltagere møder op fysisk som publikum, og langt størstedelen interagere online via deres computer. Dette kan skabe en mere livlig stemning fra scenen. Alle restriktioner i forhold til covid-19 vil selvfølgelig blive overholdt.

    Om I vælger en 100 % online konference, en hybrid konference, eller måske en 3. model, så er vi klar til at skabe en god oplevelse i studiet og i særdeleshed hos den enkle deltager bag skærmen.

    Det gør vi ved at planlægge et program og indhold, der er særligt velegnet til at engagere deltagerne via et virtuelt univers med korte indlæg, chatrooms, online workshops, forproducerede indslag, livestreaming fra forskellige lokationer, udsendelse af konferencepakker m.v.

    Dit professionelle konferencebureau

    Som professionelt konferencebureau garanterer vi en god afvikling af jeres konferencer. Vi bringer jer sikkert i mål.

    Impact Group er et konferencebureau, der aldrig gør, som vi plejer. Jeres konference er en unik oplevelse, og vi ser den som en ny udfordring med udgangspunkt i jeres virksomheds mål og ambitioner. Vores konferenceplanlægning gør hele processen så nem og bekvem for jer som muligt. Mest af alt lytter vi til jeres behov. Vi kan også hjælpe med jeres næste firmaevents.

    Ring til os og aftal et uforpligtende møde om, hvordan vi gør jeres næste virtuelle konference til en sikker og god oplevelse. Vi afholder gerne et indledende møde for at høre om jeres ønsker og behov, så vi kan skræddersy et tilbud til jer. Gode online konferencer begynder med god planlægning.

    Impact Group er Danmarks bedste eventbureau, og vi styrer samt koordinerer alle leverandører fra start til slut. Vi tager ansvaret for det hele, så I også kan være med til at nyde den virtuelle konference.

    Afhængig af budget og formål finder vi i fællesskab den optimale underholdning til jeres virtuelle konference. Vi skræddersyr altid hvert enkelt arrangement, så den passer til jeres ønsker og behov.

    Rikke realiserer din firmafest – uanset hvad du drømmer om!

    Rikke Vestenbæk
    Direktør og eventplanner

    Få et uforpligtende tilbud på dit næste arrangement